♥ellenpussgurka♥

2012-02-28 @ 18:16:21
tilda
Hej, idag efter skolan så for jag och ellen på stan. När vi kom dit så gick vi först på hm, och sen gick vi och hämtade pengar åt mig på pappas jobb. Sen gick vi på max och sen lite olika affärer. Jag köpte en rouge, fjäderörhängen och syrsor (såklart). Ellen köpte en tröja och en sak till Linnea.
Nu är vi hemma, och vi har just ätit. Vi flummar och tar lite kort!
kunde inte ta något bra kort eftersom jag inte kan he över de till datorn.
Ellen hedström jag älskar dig, du har ingen aning hur mycket jag älskar dig!
puss på alla!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Så sjukt fin grejor min fina tjej!;* Taggah morgondagen älsk!

2012-02-28 @ 21:51:22
URL: http://lolleingenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback