♥glasspuss♥

2012-02-10 @ 19:26:32
tilda

Hej, nu har jag kommit hem från träningen. Jag åt nyss. Vi åt typ nå Pad Thai eller jag vet inte hur det stavas. Snart ska vi få glass:)
Jag tog inte med mig datorn till träningen. För jag stog i mål på träningen. Fast det var int så seriöst, för jag hade inga skydd på mig, hade typ jeans (bra kläder att stå i mål i ja) :D
Imorgon är det match klockan 13.00 på storsjöhallen. Det är mot holmsund. Hoppas att de vinner! Ska int va med:( Ifall jag ska vara med så ska jag stå, men jag vill inte det för jag vill vila upp mig tills på söndag. För då har vi träningsmatch mot 00:orna. VI SKA SPÖA DE!



var på stan med de här coolingarna (eller) idag♥

vill bara lägga in de här bilderna från melodifestivalen förra gången (när jag sov hos maja) :D


haha humor


puss


Kommentarer
Postat av: grannen

Till Tilda världensbästagranne



Tilda ni kommer solklart att vinna mot oss. Men om vi vinner då e ni spöade!!

2012-02-12 @ 18:59:48
URL: http://www.hildae.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback