♥lovisa och findus♥

2012-02-12 @ 15:32:01
tilda

Hej, idag följde jag med Lovisa till hennes mormor och morfar. För de har köpt en kattunge. Den var jättesöt! Den hette findus. Den såg ut som katten gustav:)
Sen for vi hem till mig och åt lunch. Vi åt gröt. Efter maten såg vi på Pretty Little Liars. Det var bra, fast vi fattade inget för vi har int sett det förut. Sen gick vi ut och tog kort, här kommer några bilder:)


drigad tjej nej







här kommer några bilder på findus också:)




Det var de bästa bilderna jag fickk på katten.
När jag och Lovisa hade kommit in så gick vi ner i källaren och bollade lite. Och nu sitter vi här:)
Nej men nu ska jag låta lovisa blogga lite också, puss!


Kommentarer
Postat av: martina

har du haft en bra helg? :)

2012-02-12 @ 16:14:08
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: grannen

Okej, skojj?

2012-02-12 @ 18:54:06
URL: http://www.hildae.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback