♥Dag.1 - presentation om mig själv♥

2012-01-29 @ 16:47:03
tilda

Ja, jag är född den 28 mars 1999. Jag har blont hår, blåa ögon. Sen älskar jag att spela fotboll och innebandy. Jag spelar fotboll i Umeå Södra och innebandy i Umeå City. Jag älskar mina vänner, de betyder väldigt mycket! Jag har två syskon. Jag har en ödla också, Kalle. Jag gillar sommaren mest, för då kan man spela fotboll och bara va. På sommarn kan man typ göra vad som helst. ÄLSKA. Jaa, jag vet int vad mer jag ska skriva men..



Jag var med julia ett tag idag. Vi såg på film. Det var Sagan om ringen. Fast vi såg int klart hela.
Snart ska jag göra läxan och sen ikväll halv åtta har jag fotbollsträning. Nicesurprise.

Såg ni att jag hade lagt in en "Följ bloggen med bloglovin" grej? Följ gärna.

tilda


Kommentarer
Postat av: emma

kan du fixa en följ bloggen på bloglovin grej åt oss? :)

fin header btw!

2012-01-29 @ 17:37:40
URL: http://emmaochtone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback