♥städa rummet♥

2012-03-03 @ 18:05:51
julia
idag har jag varit med emma, det är därför jag inte har kunnat blogga. vi gjorde varmchoklad och gick ut och drack, normalt. sen har vi typ spelat wordfued.nu ska jag städa mitt. rum, sen ikv ska jag väl kanske se melodifestivalen.
min kamera på ipoden funkade inte så jag fick köra från camwow.
hörde att an var snygg....
ema tyckte att vi skulle ha vattenkrig.. men jag ville inte bli sjuk. så emma tyckte att jag skulle spruta på henne. så vi gick ut å körde lite.
smart med tankte på att emma forfarande är sjuk..
puss

Kommentarer
Postat av: BINA

vem hejar ni på när det gäller melodifestivalen? :)

2012-03-03 @ 19:22:53
URL: http://beedy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback